01 september 2007

To uker så er jeg på Heathrow.

Om nøyaktig to uker idag på nøyaktig dette klokkeslett slitter jeg nok helt alene, oppgiret og bekymret på London Heathrow Airport. Nå har alt gått opp for meg og reisegleden er mer i boks enn noen sinne. Er selvfølgelig skit-nervøs for alt som kan gå galt men det vet jeg at jeg kan takle når eller hvis situasjoner skulle oppstå. Jeg er da en voksen pike med øyne og ører, samt et godt hode på rett plass. Hva kan da gå galt?

For å nevne noen av mine bekymringer disse dagene
- bagasjen kan bli borte. Enten både sekk og bag, eller bare en av delene.

- Jeg kan bli nektet adgang til Namibia. Er usikker på om visumet vi har motatt fra ambassaden er gyldig, det står en annens navn på det og bare mitt på baksiden i en sammensuriet liste. Men de insisterer på at akkurat slik skal det være. Vel, jeg har mine tvil.

- Jeg kan bli ranet. Windhoek er ikke akkurat byen hvor kriminaliteten har flyktet fra.

- Jeg kan få varige psykiske mén.....

Hehe...men det bryr vi da oss ikke noe om i det hele tatt. Jeg blåser i alt som kan gå galt nå, for nå bare gleder jeg meg noe enormt.

Snart skal jeg ferie bursdagen min. Jeg vet ikke helt hva jeg skal ønske meg men noen ting jeg virkelig vet at jeg trenger er:
- reiselommebok til å ha på innsiden av buksa
- myggnett
- toalettmappe som ikke er alt for stor
- mer hansker (type Softex strl. medium)
- mer desinfeksjonssprit /type Antibac strl. 750ml)
- mer penger :)
- bussbilettpenger fra Windhoek til Cape Town i desember
- en bok jeg kan lese på. Har latt Harry ligge i fred så jeg kan lese på flyet :)
- usj..nå kommer jeg ikke på mer!

Skriver mer siden jeg :)

Ingen kommentarer: