14 september 2007

Siste oppdatering fra Norsk jord!

Nå braker det løs. Sekken er pakken, både stor og liten. Alle har sagt hadet og festen er slutt. Men reiselivet mitt - det begynner nå! Imorgen drar jeg. Det er helt surrealistisk å tenke på. Fullt av følelser, angst og begymringer. Glede og spenning er godt blandet med litt tristhet opp i alt det andre. Bildet over er tatt på "adios-festen" jeg hadde forje lørdag. Det var helt fantastisk så takk til alle dere som kom. Dessverre kom det ikke så mange, så det er mange jeg føler jeg ikke har sagt hadet til også - men det er vel sånn det er.

Neste oppdatering jeg skriver er fra Heathrow i London. Skal tross alt vente der i noen timer og gratis internett passer fint for ei som reiser med egen laptop. Takk til alle som har vært der for meg den siste tiden. Hadde det ganske tøft en periode hvor jeg absolutt ikke ville dra, og uten spesielt Monica, Linn og Erik ville det blitt enda vanskeligere å dra. Gleder meg nå til å reise, har fantastisk godt reiseselskap fra London og Cape Town så dette blir FANTASTISK!

Følg med - det er nå det virkelig starter!

2 kommentarer:

Meg sa...

toerker en liten taare her jeg sitter i Montreal. Naa er du paa vei, og du har helt rett det er naa det begynner! Gleder meg til updates. Lykke til og god tur! Stor klem

Anonym sa...

Buhuuuuu jeg vil også reise! Jeg håper du har hatt en fin reise nedover. Gleder meg til første oppdatering :-) Tenker på deg!