19 desember 2007

PICTURE TIME!

Bilder må til og denne gangen kommer det veldig masse forskjellig fra Namibia, Botswana, Zambia, Zimbabwe og Sør Afrika. Beskrivelse følger under hvert bilde :)

NAMIBIA: Min så mye savnede by Windhoek. Dette bilde er tatt på kjøpesenteret midt i byen kallt Post Street Mall. Masse boder og gateselgere gjør akkurat denne stripa til en slags kjerne og et koselig sted å spise lunch. Akkurat det vi gjorde når jeg tok bilde fra Ocean Basket.



NAMIBIA: Man kan jo heller ikke jobbe på en brannstasjon uten å ta stanga. Jøsses som jeg sleit og dette var tilogmed ETTER strikkhoppingen som det kommer bilde av litt senere. Det var faktisk kjempeskummelt å skulle holde seg fast i den stanga. Jeg endte opp med et par kjempefine blåmerker etter at jeg "brant" meg på vei ned. Da jeg gikk litt fort ned finnes det dessverre ingen bilder av akkurat det....
BOTSWANA: Vi var jo på safari i Botswana og ønsket var å se elefanter - som bilde tilsier ble det ønsket oppfyllt. Var kjempefint, jeg ble kjempesolbrent og vi hadde en strålende fin tur.

BOTSWANA: Lodgen vi var på i Botswana. Det var helt fantastisk fint der og vi fikk spise en veldig god lunch.

ZAMBIA: Så til beviset alle spør etter - JA jeg hoppet! Det var sinnsykt kult :)
ZAMBIA: Dette sier vel egentlig det meste tror jeg :) Helt sinnsykt moro!

ZAMBIA: Dette er hvordan det ser ut fra toppen av Victoria Falls Bridge. Elva under er den vi raftet på 3.desember 2007.

ZAMBIA: Why drink and drive - when you can booze and cruize :) Dette bilde er tatt etter et av de berømte "boozecruize"ene som går på Zambezi. Var kjempekos med god mat og fri bar.

ZAMBIA: Nydelig solnedgang gjorde cruizet enda mer flott.

ZIMBABWE: Dette er da Victoria Falls - og meg! Jeg ble så blaut den dagen at singleten min ble ødelagt av alt vannet og jeg måtte kjøpe ny og kameraet mitt er fortsatt ikke seg selv. Men det var verdt det :) Et mektig syn den fossen.
ZIMBABWE: Enda et av Victoria Falls, det obligatoriske bildet som alle tar.

Det var alle bildene av ting som har skjedd. Under kommer det noen bilder fra der vi er nå. Fler bilder kommer i neste post.


SØR AFRIKA: Dette er sånn hostellet vårt ser ut og det er kjempekoselig. De som jobber her er fantastiske og det er egentlig nære alt. Rommet er det bildet av i forje innlegg. Vi koser oss max.

Ingen kommentarer: