22 mai 2007

Ett skritt i riktig retning

Åååå. Idag har jeg virkelig fått reisegleden på plass. Var innom Killroy Travels i Oslo og bestillte flybillett. 15. september settes nesen mot Cape Town i Sør Afrika. Her skal jeg være så lenge jeg ønsker, bare jeg befinner meg i Windhoek før 24.sep. Jeg skal ta buss fra Cape Town til Windhoek - den tar 18,5time men koster til gjengjeld ikke mer enn 350,- en vei. Er man student med litt dårlig råd så får man jaggu ikke klage når det går buss! I Windhoek skal jeg jo være en stund, men når desember begynner å nærme seg blir det på tide å kjøpe billett tilbake til Cape Town. Den 19.desember kommer min kjære venninde Monica til Cape og vi skal kose oss med julaftendrinker på stranda, surfe, dykke, sandboarde og masse annet spennende heeelt frem til den 29.desember. Jeg har allerede begynnt å grue meg til jeg må dra hjem.

Vel, dette var dagens oppdatering på hva som skjer. I morgen er det heldagskurs med NAMAS (Namibiaforeningen) på skolen.

Ciao

2 kommentarer:

mie sa...

OJ! Her skjer det ting! ; ) For et fantastisk spennende liv du har hatt i det siste - og har!! Lykke lykke til!

Kine sa...

Hei Mie, takk skal du ha! Ja, det skjer virkelig ting i livet mitt om dagen og jeg føler meg bare så ufattelig heldig. Nesten så jeg har vanskeligheter med å tro at alt er sant til tider. Lykke til med eksamnene dine - håper alt går som du ønsker :)