04 mars 2012

Nye veier....

Etter å ha bodd nå 1,5 år i Ungarn og stresset meg gjennom medisinstudier har kroppen min rett og slett slått seg av. Den vil ikke hjelpe meg.....hormoner i skyene, stress som aldri går vekk og rett og slett en skikkelig sinna kropp. Det besluttet jeg at måtte komme til en ende i fjor høst og begynnte å trene masse.

Men skal man liksom ikke bli superfit av å trene masse styrke og kardio samtidig som man passer på hva man putter i munnen? Tydeligvis ikke.....
Jeg har en forbrenning som nekter meg å miste valkene og som nekter å samarbeide. Det kommer til å bli enormt mye skribling om alt jeg bestemmer meg for å prøve meg på. Men nå er det ut med vestlig medisin (noe som er veldig rart for en medisinstudent å si) og inn med holistisk tankegang, yoga, raw food og detox. Jeg skal vekk fra alt som er tradisjonelt og trygt. Jeg vil prøve noe HELT nytt.

Her vil jeg poste masse sider og tips som jeg prøver meg gjennom. Dele oppskrifter, følelser og generell oppgitthet :) Håper også jeg kan spre litt latter, glede og inspirasjon :)

So then........let´s start :)

Ingen kommentarer: