19 august 2007

STOPP!!!

Nei, nå går ting alt for fort. Etter at skolen begynnte denne uken raser tiden bare fra meg. Alt er fikset - jeg mener seriøst ALT. Bare småinnkjøp igjen som hansker, desinfeksjonssprit, pepperspray o.s.v. Alle spør meg om jeg gleder meg og om når jeg drar. Tilogmed lærerene på skolen har fått med seg at jeg skal til Namibia. Hvorfor kan jeg ikke få være litt ifred nå?

Jeg orker ikke snakke om at jeg skal dra hele tiden. Det blir for nære for fort. Jeg vil ikke begynne å grue meg enda....hvertfall ikke før om to uker. Dette går bare alt for fort.

Usj...nei, jeg får komme meg på jobb. Der har jeg litt annet å tenke på :)

2 kommentarer:

Meg sa...

Kjaere soete Kine! Du bekymrer deg for mye! Jeg forstaar deg godt, men det ordner seg for snille jenter vettu! Det maa du alltid huske paa! Ogsaa kan du huske at jeg er kjempe gla i deg! Og syns du er kjempe TOEFF!!

Kine sa...

Veel, jeg er en bekymret sjel :)