25 august 2007

OK - dette går bra!

Siste forberedelser er i boks. Nå er alt klart. Jeg mangler ingen ting (kun litt penger), alt er klart og nervene begynner å roe seg. Jeg kjøpte bussreisen i går. Må nesten le bare jeg tenker på det. Bussen kjører fra Cape Town den 21.september. De som vet når jeg har bursdag klarer sikkert fint å tenke seg at dette blir tidenes rareste bursdagsfeiring :p det som derimot gjør at jeg ler er ankomstiden til Windhoek....07.00 DAGEN ETTER! Yepp, over 20 timer i buss og hele bursdagen min på en busstur. Vet ikke helt hva jeg skal si, men et minne for livet DET blir det! Må kjøpe med meg partyhatter eller no sånt. Gleder meg til jeg kan legge ut bilder fra den dagen.

Idag er det 25.08.2007. Det vil si, i følge kalenderen, at det er nøyaktig 21 dager til jeg setter meg på flyet til London. Fra Oslo til London drar jeg alene, mens Linda og Synne (to av de andre som skal dra) skal ta samme flyet fra London til Cape Town som jeg skal. Blir litt tryggere å vite at jeg skal dra sammen med noen, men det hadde vært drit tøft å reise helt alene :) Liker å gjøre litt småstunt som å dra helt alene. Gleder meg allerede nå til helgen 7-9september. Den 7. er det Granittrock i Groruddalen ved Romsås, 8. er det bursdagsfeiring og avskjedsfest for meg og den 9. skal jeg bruke sammen med mine foreldre og bare nyte det å skulle dra.

Uff, nei jeg får begynne å gjøre meg klar for dagen. Vært våken lenge, men det er noe med det å få seg en dusj!

Ingen kommentarer: