02 januar 2007

Vel - jeg innrømmer det! Jeg er ikke flink til å skrive

kort oppdatering - dette har virkelig ikke hatt min prioritering den siste tiden. Men bedre tror jeg faktisk det skal bli for nå skjer det litt ting.
Jeg skal to uker til Nederland på et såkalt "Intensiv program" i Gröningen med skolen. Det ble ikke New Zealand for skolen har ikke lenger en avtale for utveksling så den drømmen gikk rett i dass for å si det på skikkelig godt norsk.

I mellomtiden har jeg faktisk også kjøpt meg min egen leilighet i flotte omgivelser - Groruddalen!! USj, fælt å si sånt, for jeg trives faktisk utrolig bra her!

Neste uke begynner et nytt semester - fire mnd praksis og det starter 8.januar i Psykiatri i Alna bydel. Får se hva de to mnd bringer!!
Tilbake til Melrose Place sesong 1.

Kine

Ingen kommentarer: