25 januar 2007

Tante reisende Mac!

Arbeid er ingen lek og jeg har ikke tid til å leke dagen lang. Så nå vil jeg flytte til Fraggleberget.
Parksisen har vist seg å være et mareritt med en god blanding av alt for mye å gjøre, to uker mindre enn alle andre å gjøre det på og ikke minst....min veileder!

For å ikke gå ut med navn siden alle kan lese bloggen min er det vel bare rimelig med en god forklaring. Hun krever alt for mye, hun pirker på grammatikkfeil på målsettinger, hun er dust og selvopptatt samt masse annet. Men det som er helt forkastelig er at hun skjeller ut sine studenter forann alle andre og får oss til å føle oss dumme, små og ikke veldig verdsatt.
Jeg har heldigvis kommet på hennes lille godside og klarte å snike til meg litt skryt forje uke. Men det var ikke mye. Jeg er rett og slett redd hele dama, og dere som kjenner meg godt vet at det ikke skjer veldig ofte.

Men ellers så nærmer det seg Gröningen Intensiv programme 2007. Kristoffer setter kursen for nederland i morgen og jeg tar fly på søndag. Vi begynner å bli ferdig med our country presentation hvor vi skal snakke
10min om Norge generelt
15minutter om utdanningen i norge
20minutter om det norske helsevesnet og kvalitetssikring av tjenestetilbudet.

Tror det skal gå greit, men jeg har aldri holdt en presentasjon for 300studenter/lærere før.

Men nå er det faktisk tid for ny veiledning med Cruella, så jeg får fortsette siden hvis jeg overlever denne timen også.

Ingen kommentarer: