19 august 2006

Tolmodighet er en dyd :)

Vel, så langt skjønner jeg ikke noen ting av denne bloggen. Ikke får jeg frem det jeg prøver å legge ut, ikke får jeg byttet utseende på denne dr**** og ikke får jeg frem bilde på profilen min. Dette er jammen ikke lett. Prøvde først en gang, men endte opp med å slette alt for å prøve på nytt, men det vil jo ikke bli slettet engang......dette er no slit!!! Men vi prøver igjen. Tolmodighet er en dyd, og nå gikk det slik jeg ville at det skulle gå!!!

For de av dere som ikke kjenner meg heter jeg altså Kine. Jeg er sykepleierstudent i Oslo, snart 22 år og samboer med verdens mest fantastiske gutt. Tiden min fremover nå vil dreie seg mye om studiene, spesielt tankene rundt utveksling og om jeg kommer meg til New Zealand fra februar 2007. Jeg har lenge drømt om å dra ut å møte verden og dette er en fantastisk mulighet for å gjøre akkurat dette.
Søknadsfristen går ut 10.oktober, så frem til den datoen skal jeg finpusse på søknaden min og krysse fingrene for at jeg kan flytte til "The down under".

Keep on folowing - more post is coming up :)

Ingen kommentarer: